Bibliogrāfija
Dedze, I., Geske, A., Golubicka, V, Grīnfelds, A., Jarmakoviča, A., Jevdokimova, N., Mālere, A., Ozola, A., Silova, K., Zizlāne, L. (2020). Skolēnu sasniegumi lasīšanā sākumizglītības posmā. Monogrāfiju sērija “Izglītības pētniecība Latvijā” Nr.10. Rīga: Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības pētniecības institūts, 384 lpp. Pieejams: https://www.ipi.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/ipi/Publikacijas/PIRLS_2016_monografija_gatava_ar_vakiem.pdf
Mihno, L., Geske, A. (2020). Latvija Matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču starptautiskajā pētījumā TIMSS 2019. Pirmie rezultāti. Pieejams: https://www.ipi.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/ipi/Publikacijas/zinojums_TIMSS2019.pdf
Mihno, L., Mālere, A., Mitenberga, L., Rimša, M. (2023). Competence of Mathematics of 4th grade Students of Latvia in International Comparison. p.186.-198. In: Human, Technologies and Quality of Education, 2023. Proceedings of Scientific Papers. Riga: University of Latvia. 796 p.
Mullis, I. V. S., Martin, M. O., Foy, P., Kelly, D. L., & Fishbein, B. (2020). TIMSS 2019 International Results in Mathematics and Science. Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center website: https://timssandpirls.bc.edu/timss2019/international-results/
Ozola, A. (2012). Zēnu tekstpratības uzlabošanas iespējas izglītības vadības kontekstā. (Promocijas darbs) Rīga: Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļa. Pieejams: https://dspace.lu.lv/dspace/bitstream/handle/7/5188/32996-Antra_Ozola_2012.pdf?sequence
Ozola, A., Geske, A., Kampmane, K. (2023). Starptautiskā lasītprasmes novērtēšanas pētījuma IEA PIRLS 2021 pirmie rezultāti. Rīga: Latvijas Universitāte. Pieejams: https://www.ipi.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/ipi/PIRLS_2021_nacionalais_zinojums_ar_vakiem.pdf
von Davier, M., Kennedy, A., Reynolds, K., Fishbein, B., Khorramdel, L., Aldrich, C., Bookbinder, A., Bezirhan, U., & Yin, L. (2024). TIMSS 2023 International Results in Mathematics and Science. Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center. https://doi.org/10.6017/lse.tpisc.timss.rs6460