LU 82. ZINĀTNISKĀ KONFERENCE
LU 81. zinātniskā konference
-
LU2023_AG-RK-OP_Segregacija.pdf Andrejs Geske, Rita Kiseļova, Olga Pole. School Socioeconomic Segregation in Baltic Sea Countries 2 MB
-
MMMR-TIMSS-LU-konf2023.pdf Linda Mihno, Agnese Mālere, Laima Mitenberga, Marija Rimša. Competence of Mathematics of 4th Grade Students of Latvia in International Comparison 1 MB
-
2023-01-28_prezentacija_v2.pdf Kristine Kampmane, Andrejs Geske, Antra Ozola. Self-Confidence in 4th and 9th Grade: Difference Between Age, Gender, and Subjects 2 MB
-
Kiris-Kaspars-School_Climate_in_General_and_VET_schools_in_Latvia-2023.pdf Kaspars Kiris. School Climate in General and VET Schools in Latvia; Principals’ Perspective 216 KB
-
LU81.konference_Alksnis_Cekse2023.pdf Reinis Alksnis, Ireta Čekse. Students’ Awareness of Different Threats to the World’s Future 2 MB
-
LU2023_AG_LasitprasmesIzmainas.pdf Andrejs Geske. Changes in Students Reading Literacy Performance and Their Contexts in PISA Studies 2 MB
LU 80. zinātniskā konference
-
2022-01-19_ICCS2016_01.pdf Andrejs Geske, Ireta Čekse, Kristīne Kampmane, Kaspars Kiris, “Students' Opinions and Attitudes Towards Immigrant Affair: Results from IEA ICCS 2016 and OECD PISA 2018” 1 MB
-
R.Alksnis_I.Cekse_STUDENTS__AND_TEACHERS__SENSE_OF_BELONGING_TO_THE_STATE.FIRST_FINDINGS_OF_ICCS_2022_NATIONAL_CONTEXT_SURVEY_IN_LATVIA.pdf Ireta Čekse, Reinis Alksnis. "Skolēnu un skolotāju piederības izjūtu piederības izjūtu valstij: ICCS 2022 Latvijas nacionālās aptaujas pirmie rezultāti" 763 KB
-
Kiris-Kaspars-Direktoru-vadibas-stils-Latvijas-skolas-2022.pdf Kaspars Kiris. "DIREKTORU VADĪBAS STILS LATVIJAS SKOLĀS" 868 KB
-
2022-01-17_GeskeKampmaneOzola_04.pdf Andrejs Geske, Antra Ozola, Kristīne Kampmane, “The Influence of Family Socioeconomic Status on Students’ Academic Self-Beliefs in Large Scale Assessment Data” 914 KB
-
LUkonference2022_AG-RK-OP_Novadi_Fin.pptx Andrejs Geske, Rita Kiseļova, Olga Pole. "Izglītības kvalitāte Latvijas novados un valsts pilsētās – rezultāti no starptautiskajiem pētījumiem un valsts pārbaudes darbiem" 3 MB
-
Mihno_Malere_200220124.pdf Linda Mihno, Agnese Mālere. "Izglītības un mācīšanas sistēmas aspekti 4. klašu un 15 gadīgo skolēnu augstu sasniegumu nodrošināšanai" 2 MB
LU 72. konference
-
LU_72_Geske_Ozola.pdf Geske A., Ozola A. - How Do Students from High Socio-Economical Background Families Perform in Reading in OECD PISA Study? 387 KB
-
LU_72_Grinfelds.pdf Grīnfelds A. - OECD PISA: Student Achievement and ICT Use at School and at Home 2 MB
-
LU_72_Kangro_uc.pdf Kangro A., Geske A., Grīnfelds A., Kiseļova R. - The Quality of Education in Latvian Schools in International Comparison (OECD PISA 2012) 4 MB
-
LU_72_Mihno.pdf Mihno L. - Possibilities of Latvian Students to Achieve High Scores in Math in OECD PISA Study 312 KB
-
LU_72_Cekse.pdf Čekse I. - Improvement Directions of the Management of Citizenship Education in Multicultural Society 642 KB
LU 71. konference
-
LU_71konference_AG_AG_RK_2013.pdf A.Geske, A.Grīnfelds, R.Kiseļova. Latvija OECD SSNP pētījumā (2000-2009). Dažādas tendences četru pētījumu ciklu laikā. 3 MB
-
LU_71konference_AGr_2013.pdf A.Grīnfelds. IKT indeksi un skolēnu sasniegumi OECD PISA pētījumā: saistība un tendences 1 MB
-
LU_71konference_IC_AG_2013.pdf I.Čekse, A.Geske. Skolēnu pilsonisko zināšanu un prasmju ietekme uz pilsoniskajām attieksmēm un piederības apziņu. 1 MB
LU 70. konference
-
lu_70.konference_Cekse_Geske2012.pdf Etniskās dažādības ietekme uz pilsoniskās izglītības attīstību: Igaunijas un Latvijas piemērs 492 KB