Starptautiskā matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču pētījuma TIMSS 2023 pirmo rezultātu konference
-
TIMSS2023_LMihno.pdf L.Mihno. Latvija Matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču starptautiskajā pētījumā TIMSS 2023. Pirmie rezultāti 4 MB
-
TIMSS_2019_RK.pdf R.Kiseļova. TIMSS 2019 padziļinātās izpētes galvenie rezultāti nacionālā kontekstā 989 KB
STARPTAUTISKAIS DATORPRASMJU UN INFORMĀCIJPRATĪBAS PĒTĪJUMS. IEA ICILS 2023 - Pirmie rezultāti
-
12.11.2024._icils2023_konferences__prezentacija.pdf O.Pole un A.Geske. ICILS pirmo rezultātu konferences prezentācija 4 MB
OECD starptautiskā skolēnu novērtēšanas programma PISA 2022 Pirmie rezultāti un secinājumi
-
05.12.2023_1.pdf OECD PISA 2022 vadītāja Latvijā, LU PPMF IPI vad. pētniece Rita Kiseļova LU PPMF vad. pētnieks, prof. Andrejs Geske 2 MB
Tiešsaistes konference „Latvija starptautiskos izglītības pētījumos”
-
prezentacija-8-12-TIMSS2019-1.pdf Matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču pētījuma TIMSS 2019 rezultātu paziņošana. Linda Mihno, LU PPMF Izglītības pētniecības institūta pētniece 2 MB
-
TALIS2018_Prezentacija2dala_8dec2020.pdf Skolotāji un skolu vadītāji –augstu novērtēti profesionāļi: TALIS 2018 rezultātu pārskats. Prof. Andrejs Geske, LU PPMF Izglītības pētniecības institūta direktors 893 KB
-
Globala_kompetence_PISA_2018__Kangro_KIselova___2020__8_dec_final_final.pdf Skolēnu kompetences dzīvei savstarpēji saistītā pasaulē: PISA 2018 rezultātu pārskats. Prof. Andris Kangro, Rita Kiseļova, LU PPMF Izglītības pētniecības institūta vadošie pētnieki 3 MB
-
prezentacija-Finanses-8-12-2020.pdf Skolēnu finanšu kompetence: PISA 2018 rezultātu pārskats. Linda Mihno, LU PPMF Izglītības pētniecības institūta pētniece 3 MB
Konference ” Izglītības kvalitāte un vide starptautiskā salīdzinājumā. Latvija OECD PISA un OECD TALIS programmā”
kas notika 2015. gada 17. jūnijā plkst. 9.30 – 16.00 Rīgā, Raiņa bulvārī 19, Latvijas Universitātes Lielajā aulā
-
Vienadi_kvalitativas_izgl_iespejas_Kangro.pdf Vienādi kvalitatatīvas izglītības ieguves iespējas Latvijā starptautiskā salīdzinājumā (A. Kangro) 5 MB
-
AugstiSasniegumi_Mihno_17062015_pdf.pdf Latvijas skolēnu augstu rezultātu sasniegšanas iespējas (L. Mihno) 704 KB
-
SkolasKavesana_Grinfelds.pdf Skolas kavēšana un skolēnu sasniegumi OECD PISA 2012 (A. Grīnfelds) 436 KB
-
Skolotaju_darba_novertejums_atsauksmes_Recs.pdf Skolotāju darba oficiālais novērtējums un atsauksmes par skolotāju darbu (N. Rečs) 1 MB
-
Kozlovska_Agnese_17.pdf Pamatizglītības un profesionālās izglītības skolotāju profesionālā pilnveide (A. Kozlovska) 785 KB
-
Skolotaju_apm_ar_Darbu_prof_izgl_Ozola.pdf Skolotāju apmierinātība ar darbu un Latvijas profesionālās izglītības iestāžu iekšējās vides raksturojums (A. Ozola) 716 KB
-
Skolotaju_viedoklis_Kiris.pdf Skolotāju viedoklis par profesionālās izglītības reformu rezultātiem (K. Kiris) 602 KB
Letonikas V kongress. Pētījumi par nacionālo identitāti: paveiktais un darāmais. 2013. gada 28.- 30. oktobris.
-
LetonikasKongress_2013.pdf I. Čekse, A. Geske, A. Grīnfelds. Pilsoniskās kompetences veidošanās izglītībā. 518 KB
The European Conference on Educational Research 2013
-
ECER2013_Cekse_Geske.pdf The European Conference on Educational Research 2013, ko rīkoja EERA (European Educational Research Association), piedalījās arī izglītības pētnieki no IPI - Ireta Čekse un Andrejs Geske. Do Civic Education Achievements Influence Students’ Civic Attitudes? The Cases of Latvia and Estonia in ICCS 2009 1 MB
Eiropas Skolotāju asociācijas zinātniskajā konference
-
ATEE_Ozola_Geske.pdf A. Ozola, A. Geske. Where does the difference between PIRLS 2006 and PISA 2009 results come from. 393 KB
-
Cekse_Geske_Atte_prezen10052013_powp_01_final.pdf I. Cekse, A. Geske. The Influence of Teachers’ Citizenship Activities on Students’ Civic Knowledge and Skills 469 KB
-
Grinfelds_ICT_education_10052013_ATEE_conference.pdf A. Grīnfelds. ICT in Education: Is it Still Challenge for Teachers? 2 MB
The European Conference on Educational Research 2012,
ko rīkoja EERA (European Educational Research Association) 2012. gada septembrī, piedalījās arī izglītības pētnieki no Latvijas.
-
ECER2012_Cekse.pdf Citizenship Education in Multicultural Society: Example of Latvia and Estonia 632 KB
-
ECER2012_Geske_Geske.pdf System level factors influencing fourth grade students’ science achievements in TIMSS 368 KB